Nowa aktualizacja!





Cześć! Za niedługo minie rok odkąd skończyłam technikum TEB EDUKACJA w Tychach na profilu Fototechik.
Kilka postów wcześniej pisałam trochę o 3 klasie i o praktykach w 4 klasie, lecz nasunął się pewien błąd techniczny, gdyż tak naprawdę robiłam zdjęcia początkującym modelom.
Jeśli ciekawi was temat praktyk zagranicznych i to co dokładnie tam robiłam to zapraszam pod link poniżej:

PRAKTYKI ZAGRANICZNE W BLU MODELS PORTUGAL

Bardzo dobrze wspominam czas technikum, ale teraz studiuje w Łodzi w SAN, Japonistykę.
Jest ciężko, ale zawsze nauka nowego języka sprawia nam trudności. Warto przysiąść i wziąć się w garść i się uczyć, bo sesja tuż tuż.
Póki co nie mam planów odnośnie fotografii, gdyż nie mam odpowiedniego sprzętu do retuszu i mam taką nadzieje, że pracą zagranicą w tegoroczne wakacje jakoś zarobie na swoje potrzeby. Mam w planach zarobić trochę pieniążków i odłożyć, ale szczegóły to podam wam jak już osiągnę ten sukces, bo lepiej nie zapeszać.

4 klasa technikum była najcięższym okresem w moim życiu, dużo stresu odnośnie kwalifikacji a.25 i matury 2018. Egzamin zdałam na zadowalający mnie wynik, a matura nie poszła mi aż tak źle jak myślałam. Załamał mnie trochę wynik z rozszerzonego angielskiego, ale w ostatnim momencie znalazłam idealny kierunek studiów dla mnie, kiedy miałam już rezygnować ze wszystkiego i szukać jakiejś pracy w Anglii czy coś. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam rozwinąć w sobie kreatywność w technikum do którego poszłam, a w tamtym okresie, czyli 2014 TEB nie miało dobrej opinii, gdyż w 2013 zostało dopiero co otwarte, a teraz? Jest to jeden z najlepszych techników ponad TEB w całej Polsce. Kadra nauczycieli jest na prawdę rewelacyjna! Jakbym mogła cofnąć się chociaż na jeden dzień do mojej klasy i móc przeżyć go jeszcze raz to nie wahałabym się!

Po skończeniu technikum 27 kwietnia 2018, postanowiłam czas wakacji poświęcić na naukę języka obcego jakim jest język koreański, gdyż na czas 4 klasy nie miałam w ogóle na niego czasu i dużo zapomniałam, a teraz przez studia to już całkowicie nie mam na niego czasu. Język japoński a koreański to dwa różne światy i przez to, że więcej poświęcam czasu japońskiemu to już całkowicie dużo zapomniałam, jeśli chodzi o słownictwo. Być może po licencjacie jakoś poświecę więcej czasu na jego naukę, ale na chwilę obecną moim priorytetem jest nauką języka japońskiego i osiągnięcie certyfikatu JLPT. 
W lipcu 2019 planuje podejść do najniższego poziomu N5 z 5 poziomów.( Jeśli jesteście ciekawi co to za egzamin to być może napisze post o moich przygotowaniach i przemyśleniach odnośnie tego egzaminu).
No to na tyle na dziś! 



Na pewno na dniach pojawi się post o moich materiałach i sposobach  nauki języka japońskiego, jeśli macie jakieś pytania to śmiało zadajcie w komentarzach poniżej a postaram się na nie odpowiedzieć jak najszybciej mogę. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kształty oczu i odpowiedni do nich makijaż

Aplikacje, w których spotkasz ludzi z całego świata

~~~~ Przepis na pyszne Dango ! ~~~~~[ przepis nie mój ]