IEM 2015 - KATOWICE: relacja Midori

   Pojechałyśmy w sobote 14.03.2015 na IEM o godz. 9:40.
Gdy dotarłyśmy do Katowic postanowiłyśmy pójść do Kuchni Świata i kupić coś na przekąski przed najważniejszym, oto one:



Picie: Mogu mogu
Krakersy:o smaku glonów/wodorostów
Chrupki; O smaku ośmiornicy

[ recenzja produktów pokaże się tutaj ]
~~~~

Po zjedzeniu pysznych rzeczy udaliśmy się pod spodek... który okazał się być przeklęty !
za długa kolejka! Tak wyglądała jak byliśmy dopiero .... w połowie.


Czekając tak wraz z koleżanką zauważyłyśmy CJ ENTUS TEAM  i zrobiłam im fotę, przechodząc obok nas powiedziałam im ''annyeonghaseyo'' tak się popatrzyli ukłonili i odpowiedzieli to samo <3 aż cieplutko na serduszku się zrobiło 


Obok spodka jeździł autobus amerykański z napisem firmy ASUS, w którym byli ludzie i mogli normalnie się przejechać. Dostawali jakiejś rzeczy, ale nie wiem jakie xd.



Następnie przyszedł pan, który powiedział, że wejście na IEM jest nikome i że mamy przyjść w niedziele, ale my za to stałyśmy 3 może 4 h. Ok. 16 powiedzieli, że możemy wchodzić i teraz tu zaczęła się dzicz jakby promocja w biedronce/lidlu xD każdy zaczął się pchać, było tak ciasno, że można było dać nogi do góry i udawać, że się lewituje.
Całe mokre po całej przepychance weszłyśmy do spodka <zdjęcie zaraz po tragedii xd >

Potem poszłam do toalety się ogarnąć. Poszłyśmy do głównej Hali pooglądać jak grają w Lol'a.
Wszystkie miejsca były zajęte, ale górne niektóre były wolne, akurat byłyśmy przed kolejną turą.

Gdy mecz się skończył udaliśmy się na sesje zdjęciową z Cosplayer'ami ^.^
Ale przyszedł mi pomysł by zagadać do 3 uroczych Chinek, które są z Kanady i rozmawiałyśmy po Angielsku.Jedna zgodziła się zrobić  z nami fotkę, bodajże nazywała się Mei. Bardzo sympatyczna osoba ^.^
A potem sesje cosplayerowe:[mojego autorstwa]


A nastepnie youtuberzy<ale udało nam się spotkać tylko Thora i Kiśla>

Dzięki kisiel za piątkę XD


Potem wróciłyśmy na hale i trochę obejrzałyśmy i poszłyśmy do domu ^.^


Zdjęć nie ma bo padł aparat a tutaj jest kilka teamów:<nie wszystkie>
Padała mi jakość w aparacie bo bateria mała
Padała mi jakość w aparacie bo bateria mała
Tutaj koreańczyk miał wywiad



A wy któremu team'owi kibicowaliście? jak podobał się IEM?  
zapraszam do czytania innych notek :) w ciągu tygodnia nastąpią zmiany na blogu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kształty oczu i odpowiedni do nich makijaż

Aplikacje, w których spotkasz ludzi z całego świata

~~~~ Przepis na pyszne Dango ! ~~~~~[ przepis nie mój ]