Wywiad z Koreańskim kolegą

[TŁUMACZENIE ANG/POL MIDORI]

Ja-Czy życie w Koreii jest proste?
선병재-Życie jest trudne w Koreii, podam pare argumentów:
Zbyt dużo pracy ,Czynsze za drogie,Zbyt wiele osób ,Zbyt wiele konkurencji,Drogie rzeczy.
Pracuję prawie 12 godziny na dobę i uzyskuje tylko 2.500 dolarów miesięcznie.
To prawie 7,106.11 zł miesięcznie.
102,327.96 rocznie.
Ja-Co koreańczycy sądzą o europie ?
병재-Dobre kraje,dużo ładnej architektury w europie.
Ja-Co zazwyczaj licealiści robią w czasie wolnym ?
선병재-oni przeważnie nie mają wolnego czasu ,więc zazwyczaj grają w gry komputerowe i gry na komórkę,biedni chłopcy i dziewczęta
Ja-Wolicie koreanki czy europejki ?
선병재-Europejki bo są gorące.
Ja-Czego nie lubisz w Koreii?

선병재-Brzydkich koreanek i japonek.
Ja-Jakie są walory turystyczne w Koreii godne zwiedzenia ?
선병재-Myślę, że można odwiedzić stary pałac i zabytkowe świątynie w Korei
Ja-Jakie jedzenie unikacie, które powoduje wzrost masy ?
선병재-Fast food'y
JA-DZIĘKUJE ZA WYWIAD.
선병재-Nie ma za co.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kształty oczu i odpowiedni do nich makijaż

Aplikacje, w których spotkasz ludzi z całego świata

~~~~ Przepis na pyszne Dango ! ~~~~~[ przepis nie mój ]